Kosmoenergetyka? Czym tak właściwie jest?

Kosmoenergetyka jest przepiękną szansą, jaką otrzymaliśmy my ludzie od Sił Wyższych, od Stwórcy.

 

Chociaż w naszym kraju uważana jest za nowość i traktowana z rezerwą, metoda ta znana była już w Starożytności. I co ważne i piękne, cały czas nieprzerwanie trwa jej przekazywanie.

W latach osiemdziesiątych Kosmoenergetyka odrodziła się w Rosji, gdzie przez niemal 20 lat Vładimir Pietrov opracowywał metody pracy z kosmiczną energią 

Oddziaływanie w/w Energii subtelnych swoją pracą potwierdziła również Tatiana Ki, która na ałtajskim uniwersytecie przy użyciu współcześnie dostępnych metod naukowych, badała w jaki sposób energia kosmiczna wpływa na ciało fizyczne człowieka, jego biopole (aurę), wreszcie i samopoczucie. A także jaki efekt wywiera praca z tą energią na rośliny i zwierzęta. Wyniki badań zostały szeroko opublikowane. Tak narodziła się Kosmoenergetyka Naukowo-Praktyczna.

 

"Ale Kosmoenergia? Energia Kosmiczna? To jakieś czary mary. Nie wierzę w takie bajki..." - często słyszałam podobne zdania od osób, które dowiadywały sie czym się zajmuję.

 Z Kosmoenergetyką pracuję już niemal dwa lata. Tak jak osoby, z którymi pracuję, tak i ja poszłam kiedyś na seans. Głeboko w sercu cały czas czegoś szukałam. Chciałam pomagać ludziom, tylko nie bardzo wiedziałam jak.

Na pierwszy seans szłam zaciekawiona, ale i nieco zdenerwowana. Większą część przepłakałam, nie mogłam powstrzymać łez. Na kolejny biegłam już jak na skrzydłach.

Kiedy Valentyna zaproponowała mi naukę, byłam szczęśliwa, ale równocześnie zaskoczona. Od samego początku czułam, że to jest bardzo odpowiedzialne zadanie. Wreszcie po pierwszej inicjacji - gdy mogłam już samodzielnie prowadzić seans z sobą i innymi - dosłowanie po paru godzinach, przeprowadziłam seans z przyjaciółką. Efekt zaskoczył nas obie.

Nie da się opisać słowami uczucia, kiedy przekazuje się człowiekowi całą bezwarunkową Miłość Stwórcy. Jest szczęście i ogromna radość, wzruszenie.  

 

Dziś śmiało mogę potwierdzić, tak Kosmoenergetyka działa. Pięknie oczyszcza ciała subtelne ze starych ciemnych złogów żalu, niewybaczonych krzywd, smutku. Budzi do życia i zmienia świadomość, rozszerza ją. Stajemy się spokojniejsi, wyciszeni, zauważamy innych, ich potrzeby, radości i smutki. Wracamy do swojego wewnętrzenego dziecka, stajemy się znów radośni, czasami beztroscy, jak dzieci. Rozglądamy sie wokół i zauważamy, być może pierwszy raz od wielu lat, że świat jest piękny. Widzimy wokoło drzewa, słońce świeci,

Zyskują na tym nasze związki z innymi ludźmi. Nawet jeśli dopadnie nas stes, złość czy inne negatywne uczucie, do których mamy prawo, jestesmy przecież ludźmi, wiemy jak sobie z nimi poradzić. 

 

Oczywiście wszystko to dzieje się tylko wtedy, gdy sobie na to pozwolimy. Co to za magiczna formułka?Chodzi o to, że jeżeli zainteresowana osoba, uczestnicząc w seansach współpracuje z kosmoenergetą, jest otwarta i zależy jej na współpracy, wtedy efekty są zauważalne niemal od razu.

 

Człowiek najczęściej szuka pomocy, kiedy jest już ciężko, trapi go choroba, a medycyna nie do końca daje sobie z nią radę. A mało kto o tym myśli, że w wieku dwudziestu, trzydzistu lat zabieganym życiem codziennym ze wszelkimi jego konsekwencjami, już pracujemy sobie na chorobę w późniejszym czasie... Mając podstawową wiedzę, można realizować cele swojej duszy, i wielu chorób można uniknąć. 

 

To czym w końcu jest ta Kosmoenergetyka?  

Kosmoenergetyka to nie tylko metoda uzdrawiania. To szansa lepszej przyszłości. Nowoczesna, nieinwazyjna terapia odstresowująca, rozluźniająca, mobilizująca, napełniająca Miłością, harmonią i spokojem.

To prastara metoda pracy z Energiami Światła, pięknymi, czystymi i subtelnymi częstotliwościami. To nasza przyszłość! Kosmoenergeta ma do wypełnienia bardzo ważne zadanie. A wiedza ta jest naznaczona wysoką odpowiedzialnościa. Jesteśmy wszędzie tam gdzie nas potrzebują.

 

Jako medycyna energoinformacyjna Kosmoenergetyka została uznana i potwierdzona przez WHO (Światową Organizację Zdrowia) 22 Grudnia 2009.  

 

Wszystkiego co najlepsze!

Malwina

 

 

Źródło: Valentyna Fedosiejeva Tomczak, www.kosmoenergetyka.pl

 

 

Wiedzę o Kosmoenergetyce można zgłebiać z Valentyną w CENTRUM KOSMOENERGETYKI ANAHATA w Poznaniu, ul. Tuwima 56

Comments: 0 (Discussion closed)
    There are no comments yet.

https://www.facebook.com/kosmoeneretykalilia

E-mail: m.prus-zielinska@wp.pl

tel. 664 773 714